Duygu_52 yorgunannis çay makinesi önerin var mı canım dikey süpürge var fantomun onlar nasıl bi bilgin var mı
yorgunannis Duygu_52 çay makinesi kullanışsız diye duydum fantomun süpürgesi iyi diye biliyorum ihtiyacı varsa onu al derim
bebek61_ Duygu_52 cam ve Plastik caycı önermem yaşadığım tecrübeden dolayı. karaca inox yanı drmır caycı kullanıyorum öneririm garanti vs ilgili