eemredaa 4 hamilelik yaşadım hepsinde de beni aradılar hiç bildirmedim, zaten 6. Haftada kan ve idrar vermen gerekiyor ben hepsini sağlık ocağında veriyodum, bazıları gereksiz yer gebeye kızabiliyor niye bilgilendirmedin diye, ben hamileyim diye aramakta bana tuhaf geliyor 😅 böyle kan verme bahanesiyle öğrensinler