Sunshine123 Merhaba daha önce Bahçecide olumsuz bir tüp bebek geçmişim var. Yeni bir merkez ve doktor arayışındayım. Sizce Şişli Memorial Semra Kahraman mı yoksa Acıbadem Atakent Turgut Aydın mı? Tecrübesi olanlar yorum yaparsa çok sevinirim 🫶🏻
Sunshine123 tatlibiri Ebru Öztürk hoca vardı ben gittiğimde şu an orada değil. 15 yumurta toplandı 2 embriyo kaldı 5. Güne. Kaliteleri ortaydı tutmadı.