mhtcee başı orda olduğu için öyle hissetmen normal doğuma yakın akıntı artışı olur sık idrara gidersin ama pek rahat etmezsin hep var gibi hissedersin,en bilinen belirtilerden biride ishal bağırsaklar gevşer,doğum sancısını nasıl anlarım dersen bebek pek hareket etmez kaskatı sertleşir sonra bırakır belden karına kasıklara ağrı vurur dinlenme ile geçmez düzenliyse takip ister günün dolmuş artık her an doğabilir sağlıkla kavuşun 🐣😊bunlar hem benim hem duyduğum okudğum tecrübeler