Emzirme/Memeyle ilgili sorularım var..
Emzirme kısmı için hangi ürünleri almalıyım? Philips otomatik tekli makine mi? Çiftli mi? Başka makine önerisi var mı?
Göğüs kalkanı, silikon uç, gümüş kapak vs.. Neler alınmalı?
Lansinoh’un hangi kremi alınmalı? Ne zaman kullanmaya başlanmalı?
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.🙏🏻