melikelykia ben asında iki isimciyim kızıma da oğluma da iki isim beğendim ama Umay ın yanına nedense pek bir şey yakıştıramıyorum. Asil güçlü bir isim, önüne sonuna me gelse tam olmuyor bi de gölge ediyor sanki.. Eylül Ece Bilge Gökçe vs yorumlarda önerilen çok güzel isimler var aslında ama Umay ile tam yakıştıramadım şahsen .. yine de iki derseniz Eylül Umay, Umay Ece en güzel uyumlu seçenekler bu ikisi derim 🌸