Ben 75 lik yaptirdim sonuçlarim çok güzel çıktı çok sükür öğleden sonra e nabıza düsmüstü ama 3 gün boyunca hareket etmedi desem yeri var ya keşke yaptirmasaydım da dedim. Çok evham ettim ama herkes normal dedi anca kendine geliyor bebek dedi bol su içtim anca kendine geldi bebek sizlere de tavsiye ederim