sudeli4 Hial75 ben zıbın üzerine direk alt üst tskım giydirip üstünü örterdim eldiven asla kullanmadım bereyi kullandım ilkmaylarfa kafası üşüyor gibi geliyordu nisan bebeğiydi Benmde oğlum hiç öyle çok kat kat giymedim
lale_lale Hial75 korkmayın düzelir bazen çökük bazen normal olabiliyor bılgındağı Benek susuz kaldığında ya da yeterli beslenmediğinde oluyor diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum.