sanli_hh Kızlarrrr selam, haftada acaba cinsiyet tahmini yapabilir mi hekim sizce muayenedee?? Hiç 12. haftada cinsiyet söylenen olduu muuu
oznuuraslan Benimki gördü ama söylemedi bacak arasına baktı çünkü. Haftaya bidaha gel dedi 13. Haftada söykedi
sanli_hh oznuuraslan bazı arkadaşlarımda 14 16. haftada belli oluyor diyor, bende heyecanlandım açıkçası biraz 😍
sanli_hh anstzist benimde bugün muayenem vardı. 12. Haftadayız. Erkek dedi. 😀 bu sene erkek senesi miydi acabaa
anstzist sanli_hh değilse de erkek senesi bence artık 😂 Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin ne diyelim ☺️
sanli_hh hilalaselll4 teşekkür ederimm, hiçbir erkek belirtisi yoktu bence. 12 haftalık gebeyim. Cildim sivilcelendi sürekli ekşi yedim. Bulantım çok ciddi derecede var son 1 haftadır özellikle. Ama nasip böyleymiş 🤷🏻♀️😀
sanli_hh anstzist kesinlikle. Allah isteyen herkese nasip etsin. 🤲🏻 hepimize sağlıkla sıhhatle bebeklerimize kavuşmak nasip etsin