ceyoses Merhaba benim doğumum Allah nasip ederse ağustos ayında olacak nasıl bir hastane çıkışı almam gerekiyor ilk çocuğum martta doğduğu için bilemiyorum sıcak olacak tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
dilaradoyan ceyoses penye uzun kollu al canım. Hava socak oluyor ağustosta ama bebek yeni doğunca uzun kollu istiyor. Ama daha çok zıbına yatırım yap bence biraz kendini toparlayınca full zıbınla yine gerektikçe ince ayaklı altlarla gezer o havalarda