gedikkkk Merhaba anneler anne adayları ilk anneliğim ve bebek bezinde kararsız kaldım ilk başta ne almalıyım sleepy ve molfix arasında kaldım biberon da set almak istemiyorum çünkü belki gerek kalmayacak tek bi tane biberon alıyım diyorum phlips kolik mi normal mi onu da bilemedim yardımcı olur musunuz
dilaradoyan gedikkkk bez Molfix kullanıyorum. Speeynin diğer serilerini beğenmiyorum ama yeni çıkardığı h2o’dan da memnun kaldım. Biberon da tommee tippee aldım ben hava valflı gaz yapmasın diye
beyzzsenturkkk gedikkkk bugun 1 paket 44lü prima aldım 2 numara 2 paket molfix aldım 1 paket 1 numara sleepy hediye geldi ama kullanmam hiç beğenmiyorum. prima ve molfix alacağım ben devamında da ilk çocuğuma da ilk 3 ay prima sonra molfix kullandım
rabiaduru1 gedikkkk Yenidoğan dönemde kızıma sleepy kullandm gayet memnundk hemde uygun. Bebeğin çişi artmaya baslaynca sızdırma yaptı molfix geçtk ondan da memnun kaldm. Sonra e bebek markası baby me bezıne geçtk o da cok iyi 1.5 yasnda hala onu kullanıyrz. Emzik biberon philips avent cok memnun kaldk.
dilaradoyan gedikkkk ya ben aslında goon kullanıyordum ondan çok çok mennundum. Ama Türkiye’den çekildi göz bebeğim 😢deneye deneye molfixte kaldım. Çok methettiler bebem natural’de goona çok benziyor diye bir onu da denemek istiyorum ama şu an molfixden devam ediyorum memnunum
karahanl Ben bez de prima kullanıyorum çok memnunum molfix sızdırma yaptı bende sleepy de bedenleei küçük gibi geldi aslında onda da bi sıkıntı görmemiştim. Sleepy ve molfix hediye gelmişti aonra kendim primaya geçtim bebeğim 2 aylık biberon olarak ben lansinoh kullanıyorum ama philipsin hem normalini hemde antikolik olanını da kullandım. Arada onlarlada veriyorjm öyle biberon seçen bi bebek olmadı.
ozlm199393 İlk kızımda molfix kullandım 7 8 ay sonra BİM’in bezine geçtim çokta memnun kaldım sızdırma pişik yapmadığı sürece markanın hiç bir önemi yok bence, bu kızımda da öyle yaparım hatta bimin bezinin premium serisi çıkmış onu alırım 😊