yourpariah ay sana pıt pıt sarılıyorummm… ilk gebeliğimde normal çokk isterken 38+5 te laylaylom gittiğim kontrolde acil sezeryana alıyoruz dendi kalp atışları bozulmuştu vs hüngür hüngür ağladım bebeğime mi korkayım hazırlıksız yakalanmama mı hayıflanayım ameliyattan mı endişeleneyim normal doğum diye takmışken alerjik mi olacak sütüm mü gelmeyecek diye mi düşüneyim.. kızcağızımı hiçbir eşyamız yetişmedi diye yeşil ameliyat havlusuna sarıp teslim etmişlerdi öyle takıldı odada bir süre 😂 velhasıl doğum oldu ve sesini duydum ve kokusunu aldım ve iyiydi ve dedim ki Allahım şükürler olsun tek önemli şey buymuş kavuşmakmış sağ Salim, nasıl olduğunun da önemi yokmuş .. sütüm de bi şekilde geldi her şey de halloldu ben de toparlandım.. velhasıl bu şok duygusalım çok normal ama nasıl kısmetse öyle geliyorlar dünyaya doktoruna güven .. az da olsa vaktin var çantanı hazırla planlarını yap mis gibi git hastaneye.. ilk gün için pijama yerine gecelik.. depend.. kahve.. ameliyat sırasında başı oynatmamak.. anne sütü kaşığı çay kaşığı vs kullan süt sağarsan sakın biberonla verme .. Hindistan cevizi yağı emzirmelerdn önce meme ucuna sürebilirsin temizlemeden emzirebilirsin de, yarayı önlüyo .. sağlıkla kavuşunn