smyyy95 ben faydasını gördüm açıkçası. Hem D-chiro inositol, hem miyoinositol var içerisinde. Zaten doktor tavsiyesiyle kullanmaya başlamıştım, diğer takviyeleri de araştırınca sadece iki çeşit inositol bunda vardı. O yüzden ara vermeden bi 3 ay kullandım sabırla. Her ay adet döngümdeki sapmalar 1-2 gün geri geldi, ben ekstra diyete ve egzersize de başlamıştım onun da etkisi vardır tabi. Boyuma göre sadece bi 4-5 kilo fazlam vardı ama insulin direncim sınırdaydı o yüzden regl duzenime de yansıyordu bu. Herkesin ihtiyacı farklıdır tabi doktorunuza danışın mutlaka ama ben inofolic’in etkisini gördüm.