Sss1947 Kızlar geç dollenme nasıl oluyor sorum bu sat 27 Şubat henüz hala adet olmadım . Dün kaset test yaptım negatifti bir umut var mı geç dollenme falan olabilir mi sizce ? Nasıl oluyor geç dollenme kaç gün sonra anlaşılıyor lütfen bilgisi olan varmı 🩷
gulcrk Sss1947 geç yumurtlarsanız geç döllenmiş olur. Normalde yumurtlama gününüz ne zaman regl den sonra geç döllenmede bu tarih daha geç oluyor ve gebelik de daha geç öğreniliyor. Biraz daha bekle ya da test yap istersen :)
Sensedim Sss1947 geç döllenme aslında geç yumurtlama olunca oluyor buda daha çok düzensiz adet olanlarda pcosu olanlarda felan oluyor ben mesela bu ay döngünün 16. Günü pik görebilecekken 26. Günü gördüm yani gebelik tutarsa 10 gün geç döllenme olmuş olur böyle olunca adetin geçtiği gün test yapsan bile çıkmaya bilir çok yeni oluyor daha
gulcrk Sss1947 biraz daha bekleyin regl olmazsanız tekrarlayın testi negatifse kadın doğum uzmanına görünün.
hosgeldinminik Sss1947 ben 5. gün gecikmemde kan testiyle 10 değer ile öğrendim 2 hafta geç döllenme olmuş dedi doktor
icran hosgeldinminik merhabalar bende normalde bugün regl olmam lazım olmadım dün kan verdim negatif 29 Mart ilişkiden acaba bi ihtimal gebelik olusmus mudur , bi umut :/
Sss1947 Ftmn123- daha niye heryerde soruyorsunuz ki anlamadım hamilesiniz okey anladım değeriniz 1000 olmuş gayet iyi gidin doktora o söyler az mı çok mu
Sss1947 Sensedim şimdi anladım tesekurler ben bu ay yumurtlama hesaplamadım o yüzden bilmiyorum biraz daha olmazsam kadın doğuma giderim olmadı ✨
znnnr Sss1947 herkes farklı ya benim ilk hamileliğimde iki hafta geçmiş olmasına rağmen 400 lerdeydi yani düşük muhtemelen geç döllenme oldu benim de çünkü genel değerlere baktığımda milletin 4. haftada ulaştığı değere ben 6 haftalıkken ulaşmıştım oluyor yani .. geç yumurtluyorsun mesele ondan kaynaklanıyor
hosgeldinminik icran yani hiç bilmiyorum ama bi. kaç gün bekleyin tekrar verin olmadı. hayırlısı olsun inşallah