meliketufannn ay yazın bide bu derdi var valla yerinizde olsam bol zıbın alırdım 1-2 takım alın hastanede giyer, eve geçince de duruma göre hemen alırsınız bence, zaten yenidoğan takımları anca 1 ay kullanılıyor, bebek görmeye vs kimseyi kabul etmeyecekseniz hiç giydirmeye bile gerek yok, müslinle de güzelce kundak yapın uyusun