damla74 benim de yaş riskim çıkmıştı ama doktorum önemsemedi onu genelde çoğu hastamda öyle çıkıyor dedi dikkate almadı detaylı ultrason yaptır sadece dedi ölçümlerinde de sıkıntı çıkmadı keza detaylı ultrason da temiz herşey yolundaydı çok şükür sağlıkla doğdu doğruluk oranı düşük bir test zaten kalbinizi ferah tutun detaylı ultrason yaptırın en önemlisi o Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah evladınızı 🤲🌸