Kızlar dün tahlil yapmıştım hepatit B antikorum yokmuş doktor 3 doz aşı olman gerekiyor dedi sağlık ocağıyla görüştüm hemşire ise hamilelikte bu aşıyı önermiyoruz dedi bu durumu yaşayan varmı hepatit B aşısı olan varmı lütfen yardımcı olursanız sevinirim