nurteeen13 spinal + epidural olan arkadaşım hiçbir acı yaşamadığını söyledi , çok rahat ge kolaydı dedi , bence rahat edersiniz , bir de inanın düşününce hiçbir şey olmuyor , bence ilk hamilelikte sürekli düşünüp duruyordum, şimdi 2. De saldım artık diyorum ne olacaksa olacak yani