burcu0112 Üzerimdeki panikliği atamıyorum bir türlü 12 gün kaldı doktorun verdiği güne siz neler yaptınız rahatlamak için korkuyorummmm
bbaskal burcu0112 Benim ikinci sezaryenim bende korku yok sadece ilki benim çok kolaydı ikincisi de inşallah aynı olur diye ümid ediyorum 🤣 ama şaka bir yana korkulacak bir şey yok doğumun iki türlüsü de zor sadece sezaryen değil yani
fgormez burcu0112 benim beş gün kaldı korkmuyorum aksine seviniyorum😅 zor ve özlemeyeceğim bir hamilelik geçirdim sağlıkla kurtulalım ve kavuşalım istiyorum😍