Artık anne bebek dostu hastane politikası var. Lavman falan yapmıyorlar asla da yapılmasını istemem ben çok stresli bir şey. Asla kakanı yapmaktan çekinme hatta doğum anında kakanı yapacakmış gibi ıkın çünkü gelen şey çoğunlukla kaka değil bebek oluyor 😄 ama kakanı yaparsanda asla utanma çekinme bu ebeler için aşırı normal bir durum asla utanacağın bir şey değil doğumlarda %70
Falan oluyormuş