irmkkck Arkadaşlar henüz bu hisler için çok erken değil mi ? Ben çok fena bel ve sırt ağrısı yaşıyorum otururken yastık koyuyorum arkama, sizin öneriniz var mı ?
bsag_23 irmkkck bende öyleyim canım maalesef uzun süre hareketsiz kalınca daha çok ağrıyor sanki ama herkesin farklı bilemiyorum
Limonlusodasever irmkkck normal canım ben daha hamileliğin ilk haftasında yaşamaya başladım bel ağrısı siyatik agrısı
sima1414 irmkkck bende de var bide böbrek ağrım başladı bütün ağrıları bastırdı bobregım de genişleme varmış tüm ağrılarımı unutturdu 😪