ebru23 kizlar bebek hareketli bugun ust uste kasilmalarim oldu ama duzensiz simdi de hem.kasilma oluyo arada ama duzensiz bide belim kasiklarim adet olmusum gibi agriyo kan su vs yok yani duzeni de yok uyutmassa acilr gidicem de devltteki acil nst den felan bakiyo dimi? bu arada 34+4
ferdaasaf ebru23 evet bakıyolar birazda hastaneye göre degişiyor gerci büyük ihtimal yalancı sancı ılık bi duş alıp yatmayı dene gecmezse git derim allah sabır versin hepimize 😔
ebru23 Mehtapsato ya bosuna da gitmek istemiyorum aslinda sicak su tuttum bira belime yatinca tekrar hafid adet sancisi gibi belime vuruyo dayanamicam bii agri degil de uyumayi deicem
Utkum ebru23 sıcak su değil de ılık su iyi gelir bu saatte ayaktasın uykusuzluk mu sancımı eğer sancıysa ilk fırsatta git ister canım
ebru23 Utkum stres ve sanci ama dedigim gibi oyle tam adet sancisi belden bebekte durmuyo kendini icerde gerim gerim geriyo oda uyutmuyo tabi
Hacer67 Doktora gitmeli sin aynısı bana da oldu 25 haftalik ken erken doğumdan 6 gun yattım ihmal etme canım doktora gözükmende fayda var