rabiayu benim son reglim 2 mart , 1 nisan beta 550 çıktı. Bugünde kontrole gittim vajinal muayeneyle keseyi gördük çok şükür. Bana ¾ haftalık dedi ve 2 hafta sonrasına çağırdır. Bence geç döllenme olduysa olabilir kendinizi strese sokmayın biraz sabr edin🌸