Benimde 3. Transferimde tuttu .Sadece Allah nasip ettiği için tuttuğunu düşünüyorum onun dışında ne yapsanız boş . Her denememde farklı şeyler yaptım ama hiçbirinin bir önemi olmadığını anladım.Sadece doğru zamanda Rabbim nasip etti hepsi bu 🤲 bazen tıp bile bir çare olmuyor
Allah’a teslim olun tek verebileceğim tavsiye
Umarım bu sevinci yaşarsınız en kısa sürede bunu canı gönülden diliyorum aynı şeyleri yaşamış biri olarak