Arkadaşlar merhaba 37de ultrasona girmemiştim sadece nst bakıldı biraz sancı çıkmıştı ama düzenli olmadığı için sıkıntı yoktu. 38de doktorum hem nst hem ultrasondan baktı. Ultrasona göre bebişimin doğum kanalına girdiğini ve baya ilerlemiş olduğunu söyledi. Kanala ne zaman girdiğini de bilmiyorum sizce doğum ne zaman olur. Alttan baskı hissediyorum bir de akıntı çok oluyo normal mi bilmiyorum