semacaa Merhaba gebelik sürecinde vajinal fitil kullanan oldu mu? Korkıyorum da şu an bilgilendirebilir mısınız
user99 semacaa pregeston kullandım düşük tehlikem vardı bi sorun yaşamadım ben sağlıklı olan oydu çünkü benim için siz ne için kullanıyorsunuz
kvsronlerr semacaa 20 hafta kadar kullandım yatmadan önce kullanıyordum yatmak gerekiyor çünkü bir süre
miracsevim semacaa progestan kullanmıştım ilk aylarda. sanırım 7. ayımda da enfeksiyon vardı onun için kullandım bir sorun yok sadece çok gıcık edici bir olay
sarilale123 semacaa vajinal enfeksiyon için kullandım ilk gebelikte de kullandım, bir sıkıntı olmadı şimdi de kullandım
merve_boz semacaa bende kullandım 6 haftalık gebeliğimde progesteron hormonum biraz düşükmüş 2 hafta sürdü tedirgin olacak bir şey yok ilkte oluyor sonra alışıyorsun
mervekalkann semacaa progestan kullanmıştım korkulacak bir durum yok emilimi daha iyi oluyor daha az yan etki ile iyileşme süreciniz daha hızlı oluyor.