Kızlar hamile olduğumu ilk öğrendiğimde sevinemedim bile birden oğluma daha doyamadığımı fark ettim ona haksızlık yaptığımı düşündüm nasıl yapıcam diye günlerce ağladım ettim. Biraz sakinleştim artık kabullendim daha güçlü hissetmeye başladım derken bu sefer de ya bana bir şey olursa diye korkularım gün yüzüne çıktı ve tekrardan ağlamalara başladım. Bana bir şey olursa oğlum ne yapar ne eder diye düşünmeden duramıyorum oğlum bana düşkün ben oğluma daha da düşkünüm. Bu duygularla nasıl başa çıktınız allah aşkına bir fikir verin, hormonlardan kaynaklandığının farkındayım ama kendime engel olamıyorum 😭