bende senin gibi ikizim özelde başladım biz riskli grubuna girdiğimiz için her halukarda devlete gidiyoruz çünkü küvez durumunda maliyet hastahaneye uzun süreli yatış olasılığı göz önünde bulundurulması gerek. benim özelde paket yapmama rağmen riskli olduğu için oerinatolojide uzmana gitmen illa Birgün gerekecek o yüzden baştan devleti öneririm gazi perinatoloji öneririm etlikte yatma durumunda kaldım psikolojimi bozdular kapısından geçme derim . şuanda da gaziden takipliyim. her türlü operasyon durumunda da devlet hastahaneleri bizim ikizler için imkanları özelden çok fazla özeldeki doktorum beni devlete yönlendirdi