Merhaba daha önce boş gebelik yaşadım ve tekrar hamile kaldım benim hesaplamama göre şu an 7+1 olmasına rağmen kese boyutuna göre 5+2 ve doktor kesenin boş olduğunu söyledi
Daha önce yaşadığım olaydan sonra çok tereddütteyim bu gibi durum yaşayan var mı acaba