Kızlar bugün rutin kontrol için gittim doktora. Ultrasonda endometriyum kalınlığı 4 mm çıktı. Doktor hiçbir şey söylemedi iyi veya kötü diye ama chat gpt ye sordum ovulasyonun yeni bittiği dönemde 7-8 mm olmalıymış. Zaten ovulasyon testinde de yeteri kadar koyu bir t çizgisi görememiştim. Ertesi gün de silikleşmeye başlamıştı zaten. Sanırım bu ay tutmayacak değil mi? Çok umutluydum nedense. Altta da Pik günü yaptığım testi attım. Endometriyum kalınlığı sizin kaç oluyordu
