Seyma8 3 kimyasal gebeliğim oldu, çatlatma iğnesi klomen vs kullandım sonra hepsini bıraktım, vitamin takviye almaya başladım demir magnezyum metilfolat, o dönemde kahveyi bıraktım tamamen bir fincan bile içmedim ne kahve ne çay, üç ay sonra hamile olduğumu öğrendim, kafeinin çok fazla olumsuz etkisi olduğunu ve hormonları bozduğunu düşünüyorum