zeynebzeyneb rumeysakulg eğer pozisyon uygunsa görür ben gitmeden vişne suyu içtim ve çikolata yedim baya harsketli idi
melisasak35 rumeysakulg cinsiyet için geldiğini belirt görene kadar baksınlar en olmadı sen çıkıp az yürüyorsun çikolata yiyip geri geliyorsun yine bakıyorlar illaki görünür
defnoloj rumeysakulg benim gittiğim doktor profesör perinatoloji uzmanı bebeği incelerken istediği pozisyona gelene kadar dürtüyor karnıma bastırıyor zorla hareket ettiriyor bebeği 😀
rumeysakulg zeynebzeyneb tamamdır birde öyle deniyeyim teşwkkrüler Benim çocuk biraz üşengeç gibi pek haraket etmiyor bi elini falan oynatıyor
tortillam_ zeynebzeyneb Hastaneye gitmeden ne kadar önce yediniz içtiniz. Hastane ile aramız 40 Dk falan. Evden çıkmadan mı yesem yoksa yolda giderken son 20 dk falan
zeynebzeyneb rumeysakulg Benimde öyle idi canım uyuyordu bende öğleden sonra gittim sabah 😀 uyur diye gitmeden ufak şişe vişne suyu içtim çikolata yedim
zeynebzeyneb tortillam_ Biz hastaneye gitmemiz yarım saat sürmüştür Ultrason girmeden 30 dkka önce yedim heralde 😊 bide girmeden elimle az böyle dürttüm karnımı uyuyırsa uyansın diye
zelis_6034 40 dk cok kapida sıranızı beklerken yiyebilirsnz birde su çok için diyolar genelde daha net görünüyo diye bende girmeden önce agzima çikolata atiyodum bebiş ne severse artık 😊
tortillam_ zeynebzeyneb teşekkür ederim. Pzt günü cinsiyet için gideceğiz bende hareketlensin diye bir yarım saat önceden yemeye dikkat edeceğim 😁😁😁