aycabrk06 insanın bilmediği yaşamadığı şeyden korkması çok normal. Benim ikinci doğumum olacak inşallah şuan içimde en ufak bir kaygı yok çok şükür. Her doğum çok zor olmak zorunda değil. Size zor doğum anılarını anlatanları dinlemeyin. ☺️İlk oğlum normal doğumla doğdu. Doğumumun en ağrı veren anları toplasanız yarım saat sürmedi. Zaten sancı ara ara gelip gidiyor. Bebişi görünce Ağrı falan kalmıyor. ❤️ Doğumun başladığını anladığım anda hemen hastaneye koşmadım. Evde duşumu aldım, yemeğimi yedim, ( Zaten insan evde daha rahat oluyor.) ama sancı sıklıklarını takip ettim. Sancı sıklığı beş dakikaya düşünce hastaneye gittim. İki saatte geldi oğlum. Ve o kadar dayanılmaz bir acı da olmadı. Sizde kafanızdan kötü hikayeleri silin. İnşallah çok kolay bir şekilde sağlıkla bebişinize kavuşursunuz. Şuan her şey yolunda onun keyfini çıkarın ☺️ Kolay doğumlarda oluyor. Sadece insanlar dramatik hikayeleri dinlemeyi ve anlatmayı daha çok sevdiği için hep kötü doğum hikayeleri ortalıkta.