Buseeeee66 Yanınıza süt kaşığı almayı unutmayın, mama da aldım ben nolur nolmaz diye. İlk gün gelen süt kolastrum az olduğu için bebek doymuyor mama takviyesi gerekiyor. Sık sık emzirmeye çalışın her ne kadar zor olsada. Bir an önce yürümeye başlayın. Ne kadar çok yürürseniz toparlanma süreci o kadar erken oluyor.