Sevimlimom birbebegin bende 34 olacağım bende de oluyo sürekli nefesim daralıyor geri geçiyor yaklaştıkça doğum sık okuyor
smnkl birbebegin bendede oluyor 36+5 sürekli toplanıyor yalancı doğum ağrıları ve kaslarım geriliyor artık ağrıyor hamilelikten sanırım
badhomian birbebegin benimde öyle bacım salı ilk nst me gircem bakalım ne dicek doktor 36 mısın tam bende 36 yım
aysct Bende de oluyor 38+3, doktorum normal dedi 32. Haftadan beri yaşıyorum sona yaklaştıkça şiddeti ve sıklığı artıyor 🙂
smnkl aysct aysct evet az kaldı artık vücudum ağrıyor Allahın izniyle sağlıkla mutlulukla doğsunlar inş