erva1233 Kızlar konyaya yeni taşındım özel hastanelerde doğum yapıp memnun kalanlar kimler ve hangisi hastane ve doktoru önerirsimiz sezeryan normal farketmez ve ebelerden memnun kaldınız mı
pimpirikliana erva1233 bende Dr ve hastane arayışındayım 🥰Medicana bana göre en donanımlı ve güzel hastane rengin karataylıyı çok övüyorlar ama bilgim yok🫣ben şimdiye kadar farabi bahar Özdemir e gidiyorum memnunum ama hastane çok iyi değil bana göre orda doğurur muyum bilmiyorum 🤷♀️ Kızılay hastanesinde Mustafa başaran Ahmet başaran( yanlış hatırlamıyorsam) çok iyi diyorlar ama hastaneyi sevemedim ve bana çok uzak. Medova hakkında hiç bilgim yok açıkçası 🥰
sucukluyumurta07 erva1233 medovada Aysel Kamer var iyi bir doktor. Tavsiye ederim. Medicana çok pahalı bir hastane malesef.
erva1233 pimpirikliana medicana biraz pahalı normalde ancak sadece medicana anlaşmalı özel sağlık sigortası var onun fiyatı dah uygun oldugu için bende şu an kararsızım medicana mı yoksa medova mı diye siz gidiyor musunuz peki doğum nasıl ve odalar ebelerin ilgilenmesi nasıl bir bilginiz var mı
erva1233 sucukluyumurta07 bende şu an medova da gülşah alkan demire gidiyorum ama dogum için emin olamadım doktorun tatlı ve iyi biri ama ebeler ve doğum için hastane nasıl ondan emin olamıyorum
pimpirikliana erva1233 hiç gitmedim medicanaya ama orada doğuran arkadaşlarım var çok memnunlar. 70 bin diye duydum doğum ücretini memur indirimi varmış %20 56 ya denk geliyor. Galiba ben orayı düşünüyorum.
Beequeen Geçen haziran ayında Medicana’da Rengin hanım sezaryen doğumunu gerçekleştirdi, takibimi de o yapıyordu. Çok ilgili, her şeyi açıklayan sevecen bir doktor.