25+5 haftalığım. Saçma sapan sebepten dolayı sinir oldum. Bekarken bile ona gidiyodum çok memnundum. Hatta herkes ilgilenmiyo kısa bakıyo, azarlıyo diyodu inanmıyodum. Ama birden karar verdim. 29. Haftadan itibaren farklı doktora gidicem. Özelde İsa kaplana gidiyorum. Devlette Nilüfer Çetin Yılmazlar a mı gideyim? En iyisi kim? Lütfen yardımcı olun. Gerildim. Doğumu devlette düşünüyorum.