biiremm tansuaydin genelde asistanlar yapıyo doğumhaneye alıyolar sizi yanınıza kimse gelemiyo afedersiniz o dikişli halle kıyafetlerinizi bile kendiniz giyiyorsunuz kabusum oldu
biiremm Bernanisa burak bey renkli usg ile bakıyo mu bide ortalama kaç dk baktı eşimizi içeri alabiliyorlar mı
Bernanisa biiremm evet renkli ile bakıyor bütün organlarını inceliyor yarım saat e yakın sürdü. Eş içeri alınmıyor. Bebişin yüzünün renkli halinin resmini çekmemize müsade ediyor. Kendi de siyah olarak veriyor
biiremm Bernanisa yaa öylemi çok sevindim bana doktorum yeşil alan açtı randevu al git dedi ama randevu hiç yok mhrsden alıp gidince normal muayene de ediyor mu yoksa sadece detaylı usg mi yapıyor
Bernanisa biiremm ben perinatoloji takipliydim her ay kontrolümü yaptı. Artık doğum doktoru seçmelisin dedi. Bebek de ki sıkıntılar da geçti çok şükür vedalaştık. Ama genel olarak şu yorumu yapabilirim Burak bey den çok memnunum kaldım.