sibely12 Selamlar cinsiyet erkek olursa ismi hakkında kararsızım hüseyini ne kadar istemesemde eşim ısrarcı kayınpederimin ismi ilk oğlumda koydurtmadım ama bunda erkek olursa istiyo
sibely12 neyseney ilkinde koymadım ama ikincide istiyo bundada koymazsam allah nasp eder 3 olursa ondada isticek bende istemiyorum ama eşim hüseyini kullanmazsın diyo