Kızlar kızım şuan 22 aylık 2 ay sonra ücretsiz iznim bitiyor memurum bu arada
Bende diyorum kreşe gidecek zaten 2 ay sonra bende o süreçte bi bebek daha düşünüyorum sizce zorlanır mıyım şuan 29 yaşındayım sanki ilerde daha zorlanacakmışım gibi
Ya hiç yapmicam ya da bu dediğim süreçte yapıcam