Bugün bir haftalık açlık tokluk şeker ölçümü kontrolüm vardı doktor baktı sabah açlıkların yüksek dedi 95 kabulümüz ama en normali doksanmış bir hafta daha diyet yapıyorsun ve ölçümlerini yazıyorsun dedi haftaya cuma tekrar bakacak diyetisyenle görüş diyetini değiştir dedi gebelerde kilo vermeyi kabul etmiyoruz doğru bulmuyoruz dedi çünkü ben diyetimle iki günde 1 kg vermiştim bir hafta daha ölçüme devam eğer yine aynı değerler de çıkarsa insülinine başlayacağız dedi korkulacak bir şey değil plasenta‘ya ya da bebeğe bir zararı yoktur daha faydası vardır zararı olmayan bir şeydir önyargılı olma dedi böyle