Kızlar normalde bebeğim hareket ediyor net şekilde hissediyorum 2gündr hissedemiyorum ve bende gözümü açamıyorum aşırı halsizlik hali var uyku var 26haftalik hamileyim çikolata yedim meyvesuyu içtim soluma yattım dinledim eşimin iş çıkış saatine doktra gidecektik ben uyumuşum eşimde işten çıkamamş onu bekliyorum hemen gitcez bu durumu yaşayan varmı yani kötü düşünmek istemiyorum