cilemyagmur 6 cm kist ile hamile kaldım benim doktorum en fazla ağrı yapar demişti ama benim ağrım bile olmadı tek olumsuz yanı çok sık idrara sıkışıyordum birde hamilelikle lavabodan çıkamıyordum. 33 haftamda en son 9 cm olmuştu 38 haftamda bir ay önce doğum yaptım doğumda doktorum kistide aldı. Aynı zamanda doktorum kendiliğinden geçebilir geçmeme durumunda da bebek büyüdükçe kiste büyümeye yer kalmayacak demişti bir anda çok aşırı büyümeler yaşamayız demişti öyle de oldu. İnşallah sizinde sıkıntısız geçer🤗