_Medine bende her gün belki o gün bugündür diye uyanıyorum 😁 38+3 olduk 36.haftadan beri yürüyüş, squat, ördek yürüyüşü egzersiz v. S hepsini yapıyorum ama henüz sancım yok heyecanla bekliyorum 😁 hepimiz sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah