Kızlar 18. haftamda cinsiyet belli oldu iki doktor iki gün arayla erkek dedi ama bazı cinsiyet değişmeleri ni çok duyar oldum bugün tekrar sordum doktoruma bu arada 24+2 haftalığım bugün doktor kız dedi kafam gerçekten çok karıştı anlam veremedim şok olduğum için toparlanıp ultrason görüntüsü bile almadan odadan çıktım böyle olanlarınız var mı acaba