aysima56 aynı durumdayım… 1 kendiliğinden dış gebelik sonra aceleci davranıp 2 olumsuz tüp bebebk deneyimi. Sperm sayı hız morfolojimiz düşüktü ama takviyelerle tamamen düzeldi, benimde hormon ve ultrason değerleri normal, tüpler açık, ovulasyon testi kullanıyorum her gün ya da iki hünde bir ilişki değerlendiriyoruz olmadı henüz. Sağlıklı beslenme ve takviye alma kararı aldık kafaya takmayın diyorlar ama takılıyor takmayı bırakıp aşılamaya gideceğim zaten diye adet olmayı beklerken daha düşük değerlerle hamile kalmıştım. Doktorlar bize de aynısını diyor😄