Selamlarrr🌸 benim yaklaşık 1 haftadır, günde 1 kez kahverengi akıntı/leke gibi bir durumum var. Tam 8 haftalığım. Doktorum pembe ve kahverengi akıntı sıkıntı değil ama kırmızı kan ve şiddetli ağrı olursa gel dedi. Benim öyle bir ağrım yok, gün içerisinde normal saniyelik kasılmalarım oluyor tabiiki ama onun dışında şikayetim yok. Bebeğin kalp atışını da duyduk, gayet her şey yolunda dediler ama bu kahverengi lekeler beni endişelendirdi yine de. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba?