Siz de öyle misiniz bilmiyorum ben birinci trimesterda çok uyuyordum ikinciye geldiğim zaman enerjim tavan olmaya başladı üçüncüye geldim birinciden daha fazla uyur oldum bu sefer çok uyku bastırıyor psikolojik mi yoksa onun etkisi mi sizde durumlar nasıl