negna pimpirikliana 10+2 bende 😂 bende 10 gün sonra gideceğim doktorum görebiliriz o zaman cinsiyeti dedi ☺️ bakalım aynı mı çıkacak cinsiyetler. Aşermeniz oldu mu
pimpirikliana negna evet hep ekşi ve tuzlu şeyler 🥹bir kızım var 5 yaşında galiba bu da kız aynı şeyleri aşerdim 🫠🫣
negna pimpirikliana yaaa benimde 8 yaşında kızım var 😂 et aşerdim deli gibi. Tuzlu şeylere daha çok düştüm tatlı ve ekşi yok 😂
pimpirikliana negna yaa 🥰ben et ve tavuktan tiksiniyorum resmen 🥹sağlıkla gelsinler inşallah 🙏 kızım da olsa çok sevinirim oğlumda 🥹
negna pimpirikliana sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah canım. Gelişmelerden haberdar et konuşalım ☺️