gizemysl kimyasalda beta önce artıyor sonra düşmeye başlıyor ama benim iki kimyasalımda da beta da yavaş artmıştı iki kar artış olmamıştı sonra düşmeye başladı. Dış gebelik ihtimali de bildiğim kadarıyla kese ve bebek görününce ortadan kalkıyor. Dış gebelikde genelde beta bir inip bir yükselince ya da az az yükselince oluyor. Belirtiyle hiç alakası yok kimyasal veya değil canım. Hormonlar yükseldiği için belirtiler oluyor. Yani kimyasalda da dış gebeliktede belirti olur.